Přepravní poplatky při objednávce v hodnotě zboží od 2500,- Kč s DPH hradí dodavatel.
Objednané zboží je zasíláno prostřednictvím přepravní společnosti PPL s možností doručit do výdejní místo PPL nebo na adresu uvedenou v objednávce;
Výdejní místa PPL:
= PPL ParcelShop
= PPL Parcelbox
Při využití doruční zásilky na PPL ParcelShop – zásilka je připravena k vyzvednutí zpravidla následující pracovní den po podání zásilky. Zásilku si můžete vyzvednout v otevíracích hodinách provozovny. Nejbližší ParcelShop si najdete na „PPL PARCELSHOP“. Po odeslání zásilky bude adresátovi sděleno číslo zásilky. Společnosti PPL bude předáno číslo mobilního telefonu a e-mail příjemce. Od společnosti PPL obdrží adresát informativní SMS o uložení zásilky. Vyzvednutí zásilky do 7 dnů od obdržení SMS/e-mailu. Doručení je možné sledovat na webu PPL. Převzít zásilku může kdokoliv, kdo se prokáže PINem pro převzetí.
Při využití doručení zásilky na PPL Parcelbox – zásilka je připravena k vyzvednutí zpravidla následující pracovní den po podání zásilky. PPL Parcelbox je samoobslužný výdejní a podací box. Má nepřetržitý provoz a intuitivní ovládání. Platba je možná pouze platební kartou a k vyzvednutí zásilky je potřeba PIN. Po odeslání zásilky bude adresátovi sděleno číslo zásilky. Společnosti PPL bude předáno číslo mobilního telefonu a e-mail příjemce. Od společnosti PPL obdrží adresát informativní SMS o uložení zásilky. Vyzvednetí zásilky do 3 dnů od obdržení SMS/e-mailu. Doručení zásilky je možné sledovat na webu PPL.
Doručení zásilky přepravní společností PPL na dresu uvedenou v objednávce - doručení zásilky zpravidla následující pracovní den po podání zásilky. Společnosti PPL bude předáno číslo mobilního telefonu a e-mail příjemce za ůčelem možnosti informovat o průběhu doručování zásilky. Po odeslání zásilky bude adresátovi sděleno číslo zásilky. Doručení je možné sledovat na webu PPL.